Pleci la schi in strainatate! Ce asigurare de sanatate iti cumperi?

Pleci la schi in strainatate! Ce asigurare de sanatate iti cumperi?

Zapada, aer curat, efort fizic si endorfine, cateodata soare, imagini incredibile si …. après schi! Cei mai multi dintre noi abia asteapta acea saptamana de relaxare prin efort, in care ne incarcam bateriile cu energie pozitiva si ne curatam plamanii cu aer de munte. Sa schiezi e foarte placut, mai ales daca stii! Ca la orice sport exista insa si riscul de a te accidenta si daca esti plecat din tara trebuie sa stii ce asigurare iti poate acoperi riscurile de imbolnavire si accident.

 

Cand alegi o asigurare de calatorie citeste conditiile de asigurare: ce riscuri sunt asigurate, in ce valoare, unde trebuie sa suni in caz de imbolnavire sau accident. Unele asigurari intra in vigoare la 24 de ore de la emiterea politei, asa ca ai grija sa cumperi polita inainte de a parasi tara, altfel nu esti acoperit pentru cazurile de imbolnavire sau accident in prima zi. Schiul si snowboarding-ul sunt considerate de asiguratori sporturi cu risc mare de accidentare si din acest motiv exista polite speciale care acopera aceste riscuri, ele nu sunt intotdeauna incluse in politele de asigurare obisnuite.

 

In cazul in care ai ghinionul de a te imbolnavi sau de a te accidenta, suna la numarul de telefon de asistenta care este disponibil 24h/24, 7 zile/7. Operatorul ar trebui sa te indrume pas cu pas pentru a te ajuta sa gasesti cel mai apropiat si potrivit furnizor de servicii medicale.

 

Iata mai jos cativa dintre asiguratorii din Romania care iti pun la dispozitie asigurari de calatorie. 

 

http://www.ing.ro/ingb/persoane-fizice/asigurari/ing-travel-protect.html

http://www.allianztiriac.ro/asigurari-persoane-fizice/asigurare-calatorii

http://www.generalitravel.ro

http://www.mondial-assistance.ro/content/2/ro/asigurare-calatorie

http://www.groupama.ro/servicii/in-caz-de-dauna-/asigurare-de-s-n-tate-pentru-c-l-torii-n-str-in-tate/-n-caz-de-daun-asigurare-de-s-n-tate-pentru-c-l-torii-n-str-in-tate-@/article.jspz?id=45776

 

Postat in: Subcategorie noutati

Ce spun pacientii Scrie parerea ta pentru acest

  • Simonaa scris in data de: 06 Ianuarie 2014

    Imediat dupa accidentul pe care l-am avut pe partia de ski din Obertauern, Austria, pe data de 8 ianuarie 2013, am sunat la numarul de telefon existent pe polita de asigurare Xtreme adventure si am vorbit cu un operator. Dupa relatarea amanuntita a evenimentului mi s-a spus ca nu pot sa merg la controlul medical in statiunea mea de resedinta (Obertauern) intrucat medicii din localitate se afla pe "lista neagra" a asiguratorului. Mi s-a mentionat ca as putea face controlul medical in alt oras, aflat la 20 de km de Obertauern, fara a mi se pune la dispozitie un mijloc de transport sau a mentiona cine se poate ocupa de transport, considerandu-se ca trebuie sa ma descurc singura. In polita se mentioneaza ca Generali se obliga sa asigure si transportul accidentatului. Mentionez ca polita de asigurare nu are limite de teritorialitate si nu se specifica nicaieri ca poate exista situatia in care un anumit serviciu medical disponibil in localitatea accidentului nu poate sa fie utilizat din cauza unei preferinte a asiguratorului. Singura situatie in care ti se poate recomanda accesarea serviciului medical necesar acoperirii riscului asigurat in alta localitatea este aceea a indisponibilitatii totale a respectivului serviciu in acel loc (nu exista deloc sau nu functioneaza). I-am solicitat operatorului sa-mi trimita un email prin care sa-mi explice exact pasii pe care ii recomanda si motivele pentru care nu pot sa merg la clinica din statiune care se afla la 100 m de hotel. Nu am primit niciun raspuns, ba mai mult mi s-a spus ca in cazul unei operatii la genunchi voi fi indrumata la o clinica unde costul este probabil cel mai mic, nu unde este cel mai indicat sau apropiat pentru mine.
    In concluzie, nu numai ca mi s-a refuzat acoperirea riscului asigurat, dar nu am primit niciun fel de alt ajutor, sfat sau indicatie si am fost lasata sa ma descurc singura. Desi urmarile accidentului nu putea sa dispara peste noapte, nu am fost sunata si nu am primit niciun mesaj pe email care sa incerce sa ma ajute cu transportul catre clinica unde puteam sa fac consultatia medicala sau investigatia imagistica. Nu am primit nici macar numarul de dosar de dauna deschis. Acest lucru s-a intamplat dupa revenirea mea in tara, in urma unui alt telefon pe care l-am dat la Europe Assistance insistand sa primesc numarul dosarului de dauna despre care mi s-a comunicat initial ca nici macar nu fusese deschis.
    Avand in vedere toata aceasta abordare, am fost nevoita sa fac investigatiile si interventia chirurgicala in tara si am solicitat acoperirea integrala acestor costuri, costuri care au fost oricum mult mai mici fata de cele pe care le-as fi avut in Austria. Asigurarea de calatorie trebuie sa acopere riscul financiar aferent unor cheltuieli medicale pe care le-ar avea asiguratul cand apare riscul asigurat, nu sa limiteze accesul asiguratului la serviciile medicale pe motive de chestiuni operationale specifice asiguratorului.
    Eu nu am primit ceea ce ma asteptam de la asigurarea Generali si ca atare nu o recomand altora.

    [spune-ti si tu parerea]
    Cat de util a fost review’ul?: 0parerea nu m-a ajutat 0parerea m-a ajutat 1m-a ajutat foarte mult

Parerea ta conteaza!

*
*
Rapiditatea cu care am obtinut o programare
Confortul infrastructurii: locuri de parcare, receptie pentru primire pacienti si salon de asteptare, toalete, curatenie.
Eficienta organizarii interne: indrumari locale si/sau telefonice, confirmari pentru programari, comunicarea intarzierilor, sisteme de plata electronice.
Atitudinea si profesionalismul personalului adiacent (receptionere, asistente)
Calitatea dotarilor cu echipament medical si starea lor de functiune
*
Completeaza textul din imagine in campul de mai jos
Trimite parerea ta
Ultimele 3 articole adaugate:

Cafea fiarta la ibric si longevitatea