Raporteaza problema In cazul in care ai identificat o eroare sau lipsa in informatiile prezentate, te rugam sa ne atentionezi prin completarea acestui formular si noi o vom remedia in cel mai scurt timp. |
Experienta mea negativa incepe cu o banala programare la ORL. Merg prima data la receptie, las buletinul si dupa sunt chemata inauntru. Aduc CD-ul primit de la CT, dar doamna doctor e usor nedumerita de ce nu i-am listat rezultatul ca nu are vreme si calculatoare performante sa se uite pe CD. Ii explic ca nu stiam procedura. Intru de pe telefonul meu sa citim rezultatul: stam impreuna vreo 2 minute si repeta ce scrie pe rezultat dand rapid scroll down prin imagini. Sa ignoram faptul ca ma face aiurita pt prima data :) Urmeaza rapid control nas, ochi, urechi si imi recomanda din nou spray-uri ca sa respir mai bine. La final vede ca nu e fisa de la Allianz, ma face din nou aiurita si ma trimite rapid la receptie dupa fisa. Eu merg repede la receptie lasandu-mi portofelul si geaca, vine si ea grabita si imi zice ca ia pe altcineva ca nu mai poate sa astepte. Din nou astept la rand, gandindu-ma ce bine ca portofelul meu sta foarte bine in cabinet cu alt pacient si cu mine asteptand afara. Peste cele 10 minute care Medstar binevoieste sa le aloce unei consultatii si tot pe modul graba sa intre celalalt doamna doctor imi spune ca parca sunt de pe alta planeta la ce aiurita sunt si ca nu stie de ce isi strica ziua cu mine. Eu ii zic ca au expirat cele 10 minute, ea imi zice ca au expirat deja.
E bine sa:
+ te gandesti la toate aspectele experientei tale si la ce poate fi relevant pentru cineva ca sa aleaga acest doctor
+ fii politicos si corect.
+ verifici pagina ca sa fii sigur ca vorbesti despre doctorul la care ai fost.
Evita sa:
- FOLOSESTI DOAR MAJUSCULE.
- oferi comentarii irelevante.
- lansezi atacuri la persoana si sa utilizezi un limbaj inadecvat.