Raporteaza problema In cazul in care ai identificat o eroare sau lipsa in informatiile prezentate, te rugam sa ne atentionezi prin completarea acestui formular si noi o vom remedia in cel mai scurt timp. |
Din pacate atitudinea doamnei doctor fata de pacienti lasa mult de dorit. Felul in care vorbeste, extrem de arogant, pe un ton de superioritate, modalitatea doamnei de manifestare nu fac cinste unui medic care ar trebui sa dea dovada de blandete, de empatie si de o stransa colaborare cu pacientul. Din fericire nu am avut nicio problema de sanatate, dar sincer va spun, comportamentul doamnei m-a dezgustat. Pentru un spital ca Pelican,nu ma asteptam. Oricum pacientii platesc. Atunci de ce nu sunt tratati corespunzator? Pentru alti medici care lucreaza in cadrul spitalului Pelican, toata cinstea.
E bine sa:
+ te gandesti la toate aspectele experientei tale si la ce poate fi relevant pentru cineva ca sa aleaga acest doctor
+ fii politicos si corect.
+ verifici pagina ca sa fii sigur ca vorbesti despre doctorul la care ai fost.
Evita sa:
- FOLOSESTI DOAR MAJUSCULE.
- oferi comentarii irelevante.
- lansezi atacuri la persoana si sa utilizezi un limbaj inadecvat.