Parere Regina Maria Spitalul Euroclinic Spital Privat Bucuresti

Ce spun pacientii Scrie parerea ta pentru acesta clinica

  • Roxane Kleina scris in data de: 20 Iulie 2015
    Oncologie Medicala

    Nota generala

    Sunt aproape doi ani de cand apelez din cand in cand la serviciile oncologice ale dr Gal. Servicii - impropriu spus, pentru ca eliberarea retetei in timp foarte scurt e maximum pe care acest domn doctor il cam poate face. Daca vreti si un tratament oncologic insa, apelati la oncologii care chiar stiu ce fac. Dr Gal e tributar unui sistem pe care nu te astepti sa il gasesti in spitalele private ale acestui secol. Pacat pentru Euroclinic, Regina Maria... Acest domn doctor ar fi mai potrivit in clinicile de stat... In primul rand din cauza pregatirii...

    nu recomanda Nu recomand aceasta clinica
    [spune-ti si tu parerea]
    Cat de util a fost review’ul?: 5parerea nu m-a ajutat 1parerea m-a ajutat 10m-a ajutat foarte mult
  • Andreeaa scris in data de: 04 Aprilie 2014
    ( Data experientei : Aprilie 2014 ) Oncologie Medicala

    Nota generala

    Dr. Gal Cristian si personalul medical atitudine profesionista, insa dotarea cu aparatura necesara chimioterapiei este veche si deteriorata.
    Salon foarte curat si primitor, clinica nu beneficiza de parcare proprie.

    nu recomanda Nu recomand aceasta clinica
    [spune-ti si tu parerea]
    Cat de util a fost review’ul?: 2parerea nu m-a ajutat 0parerea m-a ajutat 4m-a ajutat foarte mult
  • unua scris in data de: 19 Martie 2014
    ( Data experientei : Februarie 2014 ) Medicina Generala

    Nota generala

    Rapiditatea cu care am obtinut o programare?
    Mai devreme de 2 saptamani n-am reusit niciodata. Asa ca... programati-va preventiv, rezervati-va locuri daca simtiti ca in viitorul apropiat veti pati ceva. A zis cineva ceva de servicii DE URGENTA? Nu. Sunt servicii medicale.

    Confortul infrastructurii.
    Nu mergeti la ReginaMaria cu masina. Niciodata. Desi in pagina de internet spun ca unele clinici au parcari proprii, acelea sunt pentru personal, nu pentru pacienti.

    Eficienta organizarii interne.
    Am incercat sa fac o programare online. De doua ori. Ambele au "disparut" ca prin minune dupa cateva ore. Iar cand le-am cerut explicatii, mi-au raspuns ca am fost sunat de doua ori si nu am raspuns. Numai ca au incurcat zilele in care cica am fost sunat.

    Atitudinea personalului adiacent.
    Eram la receptia Euroclinic, spitalul lor cel-mai-cel, cand pe usa a incercat sa intre o persoana in scaun cu rotile. Din pacate, usile avand doar vreo 50cm latime, a fost nevoie de 3 persoane (pacienti care asteptau la receptie) ca sa ajute acea persoana sa se ridice, sa-i plieze scaunul si sa-l introduca in spital. Asta in timp ce fatucile de la receptie chicoteau intre ele privindu-l pe bietul om cum incearca sa intre (si sa le mai dea niste bani).

    Calitatea dotarilor cu echipament medical.
    Aici nu pot comenta, n-am avut curajul sa incerc macar sa fac niste investigatii mai complexe la ei.

    Per total, lasa impresia de clinica "de stat", cu preturi "de privat".

    nu recomanda Nu recomand aceasta clinica
    [spune-ti si tu parerea]
    Cat de util a fost review’ul?: 1parerea nu m-a ajutat 2parerea m-a ajutat 10m-a ajutat foarte mult

Sumar pareri despre clinica

OK ( 2 ) vizitatori au recomandat aceasta clinica ( vezi detalii )
OK ( 3 ) vizitatori nu au recomandat aceasta clinica ( vezi detalii )
Rapiditatea cu care am obtinut o programare
Confortul infrastructurii: locuri de parcare, receptie pentru primire pacienti si salon de asteptare, toalete, curatenie.
Eficienta organizarii interne: indrumari locale si/sau telefonice, confirmari pentru programari, comunicarea intarzierilor, sisteme de plata electronice.
Atitudinea si profesionalismul personalului adiacent (receptionere, asistente)
Calitatea dotarilor cu echipament medical si starea lor de functiune

Parerea ta conteaza!

*
*
Rapiditatea cu care am obtinut o programare
Confortul infrastructurii: locuri de parcare, receptie pentru primire pacienti si salon de asteptare, toalete, curatenie.
Eficienta organizarii interne: indrumari locale si/sau telefonice, confirmari pentru programari, comunicarea intarzierilor, sisteme de plata electronice.
Atitudinea si profesionalismul personalului adiacent (receptionere, asistente)
Calitatea dotarilor cu echipament medical si starea lor de functiune
*
Ai recomanda unui prieten sau familiei ?

Completeaza textul din imagine in campul de mai jos
Trimite parerea ta
 Regina Maria Spitalul Euroclinic

Consultanti in management

Consultanti in management

Adresa Calea Floreasca nr. 14A sector 1

Programul pe zile

NON STOP

Pentru ca parerea ta sa faca o diferenta...

E bine sa: + te gandesti la toate aspectele experientei tale si la ce poate fi relevant pentru cineva ca sa aleaga aceasta clinica / acest serviciu.
+ fii politicos si corect.
+ verifici pagina ca sa fii sigur ca vorbesti despre clinica unde ai fost.
Evita sa: - FOLOSESTI DOAR MAJUSCULE.
- oferi comentarii irelevante.
- lansezi atacuri la persoana si sa utilizezi un limbaj inadecvat.

Detalii