Raporteaza problema In cazul in care ai identificat o eroare sau lipsa in informatiile prezentate, te rugam sa ne atentionezi prin completarea acestui formular si noi o vom remedia in cel mai scurt timp. |
Am avut o experienta foarte neplacuta, atat la programare cat si la primirea de la receptie. Daca iti faci un abonament la ei, cei de la receptie nu pot verifica ce pachet ai (sau cel putin nu vreau), ce ai consumat din pachet si ce ti-a mai ramas! Mai mult nu cer nici un act prin care sa dovedesti cu tu esti posesorul abonamentului respectiv! Daca ceri explicatii la acest incident, te trateaza total neprofesionist si cu o atitudine neadecvata.
E bine sa:
+ te gandesti la toate aspectele experientei tale si la ce poate fi relevant pentru cineva ca sa aleaga aceasta clinica / acest serviciu.
+ fii politicos si corect.
+ verifici pagina ca sa fii sigur ca vorbesti despre clinica unde ai fost.
Evita sa:
- FOLOSESTI DOAR MAJUSCULE.
- oferi comentarii irelevante.
- lansezi atacuri la persoana si sa utilizezi un limbaj inadecvat.