Raporteaza problema In cazul in care ai identificat o eroare sau lipsa in informatiile prezentate, te rugam sa ne atentionezi prin completarea acestui formular si noi o vom remedia in cel mai scurt timp. |
Intrucat apreciez profesionalismul celor din aceasta clinica, Regina Maria Bacau, cu care pana nu demult exista o buna comunicare intre pacienti si clinica, as dori sa va informez sau sa va sugerez ca din momentul in care cei de la Bucuresti prin call center incearca sa rezolve toate probleme de la toate clinicile Regina Maria din tara, noua, celor care apelam la serviciile Dumneavoastra ne-ati creat mari probleme de comunicare. A trebuit sa apelez numerele de telefon de la call center de 6-7 ori fara nici un rezultat si pana la urma a trebuit sa ma deplasez personal sa obtin cateva informatii (si asta nu a fost numai o data).
Nu cred ca acest mod de comunicare cu pacientii este cel mai eficient si va rog sa modificati sau sa schimbati procedura aceasta intrucat veti pierde o mare parte dintre pacienti.
Va rog sa ma scuzati daca sugestia mea nu corespunde cu managementul si politica companiei Dumneavoastra (company policy). Cu stima, Viorel Pascareanu
E bine sa:
+ te gandesti la toate aspectele experientei tale si la ce poate fi relevant pentru cineva ca sa aleaga aceasta clinica / acest serviciu.
+ fii politicos si corect.
+ verifici pagina ca sa fii sigur ca vorbesti despre clinica unde ai fost.
Evita sa:
- FOLOSESTI DOAR MAJUSCULE.
- oferi comentarii irelevante.
- lansezi atacuri la persoana si sa utilizezi un limbaj inadecvat.