Raporteaza problema In cazul in care ai identificat o eroare sau lipsa in informatiile prezentate, te rugam sa ne atentionezi prin completarea acestui formular si noi o vom remedia in cel mai scurt timp. |
Consultatia a fost bine facuta, dar Dr. Cristina Coman nu a stiut sa ma respecte ca si client. La sfarsitul consultatiei eram la aprox. 1m de doamna doctor Coman si o asteptam pe asistenata dumneaei sa vina cu chitanta din camera alaturata. Eram putin trist deoarece ma gandeam la problemele mele cu dantura si, in timp ce priveam spre doamna doctor, am facut foarte subtil o fata putin trista, impreunand putin buzele. Nu am avut o mimica, o expresie exagerata care sa provoace reactii excesive. Doamna doctor se uita la mine si deodata m-a intrebat foarte suparata de ce "rad de ea" adica mi-as fi batut joc de ea. Am fost foarte surprins de comportamentul ei, de faptul ca ar fi putut crede ca am venit la o consultatie si mi-as fi putut permite sa-l desconsider pe dentist. M-am simtit foarte prost datorita reactiei ei, i-am platit consultatia si am plecat fiind foarte uimit ca un doctor se poate comporta astfel cu un client.
[spune-ti si tu parerea]E bine sa:
+ te gandesti la toate aspectele experientei tale si la ce poate fi relevant pentru cineva ca sa aleaga aceasta clinica / acest serviciu.
+ fii politicos si corect.
+ verifici pagina ca sa fii sigur ca vorbesti despre clinica unde ai fost.
Evita sa:
- FOLOSESTI DOAR MAJUSCULE.
- oferi comentarii irelevante.
- lansezi atacuri la persoana si sa utilizezi un limbaj inadecvat.