Raporteaza problema In cazul in care ai identificat o eroare sau lipsa in informatiile prezentate, te rugam sa ne atentionezi prin completarea acestui formular si noi o vom remedia in cel mai scurt timp. |
Confort de nota 10, rapiditate programari de nota 10, curatenie de nota 10, personal politicos si prietenos cu atitudine de nota 10, dar organizarea interna .....nu mai stau lucrurile asa de bine. Sunt la inceput de drum si asta se vede (din pacate pacientii cu cancer nu au vreme sa astepte acumularea experientei).
Medicii cu renume sunt colaboratori si nu pot fi prezenti tot timpul in clinica, angajatii permanent nu au experienta prea multa si se "balbaie" in actiuni si decizii importante.
Au aparatura super-buna, dar am indoieli serioase asupra personalului sau a cat de instruiti sunt pentru a utiliza corect si eficient aparatura performanta.
Si, pentru ca banii sunt o problema importanta pentru fiecare bolnav de cancer coplesit de boala si de cheltuieli, se impune ca la inceputul unei scheme de tratament sa se faca si un deviz al posibilelor cheltuieli. Altfel, poti avea surpriza neplacuta de a fi depasit de ritmul cheltuielilor.
Cand mergi intr-o clinica privata te astepti la mai mult decat calitate superioara in servicii de tip hotelier. Te astepti la profesionalism in toate directiile, dar mai ales in ce priveste deciziile si actul medical in sine. Degeaba te suna 5 operatori de la receptie sa iti confirme o programare pentru o investigatie recomandata eronat...
Le va lua ceva vreme sa puna la punct un circuit coerent , procedurat. Probabil sunt balbele inerente inceputului, dar nu e deloc ok pentru pacientii actuali.
Inca mai am incredere ca se vor organiza in timp util. Sper sa nu gresesc. Poate chiar citeste cineva ce scriem aici si vede dincolo de cuvinte.
Sotia mea are gliom si multumita celor de la clinica Neolife ,mai traieste si azi chiar daca chinuit,dupa 2 ani de lupta cu cancerul.
E bine sa:
+ te gandesti la toate aspectele experientei tale si la ce poate fi relevant pentru cineva ca sa aleaga aceasta clinica / acest serviciu.
+ fii politicos si corect.
+ verifici pagina ca sa fii sigur ca vorbesti despre clinica unde ai fost.
Evita sa:
- FOLOSESTI DOAR MAJUSCULE.
- oferi comentarii irelevante.
- lansezi atacuri la persoana si sa utilizezi un limbaj inadecvat.