Contact Institutul National de Gerontologie si Geriatrie Ana Aslan - Ambulatoriu Clinica Medicala Bucuresti

Contact Institutul National de Gerontologie si Geriatrie Ana Aslan - Ambulatoriu

Telefon: 021 - 211 42 79
Alt telefon fix: 031 - 405 82 66
031 - 405 82 67
Fax: 031 - 405 82 66
Site-ul clinicii: http://www.ana-aslan.ro
Adresa email: secretariatana-aslan.ro
Adresa: Str. Spatarului nr. 15 sector 2
Bucuresti

Contacteaza Institutul National de Gerontologie si Geriatrie Ana Aslan - Ambulatoriu

*Nume : 
*Prenume : 
Telefon : 
*E-mail : 
*Mesaj : 

Genereaza o noua imagine
*Text de verificare : 
Campurile marcate cu * sunt obligatorii

Sumar pareri despre clinica

Rapiditatea cu care am obtinut o programare
Confortul infrastructurii: locuri de parcare, receptie pentru primire pacienti si salon de asteptare, toalete, curatenie.
Eficienta organizarii interne: indrumari locale si/sau telefonice, confirmari pentru programari, comunicarea intarzierilor, sisteme de plata electronice.
Atitudinea si profesionalismul personalului adiacent (receptionere, asistente)
Calitatea dotarilor cu echipament medical si starea lor de functiune

Parerea ta conteaza!

*
*
Rapiditatea cu care am obtinut o programare
Confortul infrastructurii: locuri de parcare, receptie pentru primire pacienti si salon de asteptare, toalete, curatenie.
Eficienta organizarii interne: indrumari locale si/sau telefonice, confirmari pentru programari, comunicarea intarzierilor, sisteme de plata electronice.
Atitudinea si profesionalismul personalului adiacent (receptionere, asistente)
Calitatea dotarilor cu echipament medical si starea lor de functiune
*
Ai recomanda unui prieten sau familiei ?

Completeaza textul din imagine in campul de mai jos
Trimite parerea ta
 Institutul National de Gerontologie si Geriatrie Ana Aslan - Ambulatoriu

Consultanti in management

Consultanti in management

Adresa Str. Spatarului nr. 15 sector 2

Programul pe zile

  • L : 700 - 2100
  • Ma : 700 - 2100
  • Mi : 700 - 2100
  • J : 700 - 2100
  • V : 700 - 2100
  • S : -
  • D : -

Pentru ca parerea ta sa faca o diferenta...

E bine sa: + te gandesti la toate aspectele experientei tale si la ce poate fi relevant pentru cineva ca sa aleaga aceasta clinica / acest serviciu.
+ fii politicos si corect.
+ verifici pagina ca sa fii sigur ca vorbesti despre clinica unde ai fost.
Evita sa: - FOLOSESTI DOAR MAJUSCULE.
- oferi comentarii irelevante.
- lansezi atacuri la persoana si sa utilizezi un limbaj inadecvat.

Detalii