Raporteaza problema In cazul in care ai identificat o eroare sau lipsa in informatiile prezentate, te rugam sa ne atentionezi prin completarea acestui formular si noi o vom remedia in cel mai scurt timp. |
Nu am ajuns la clinica cardiomed dar in urma situatiei intalnite nici nu am sa mai apelez la serviciile dummeavoastra. Toti pacientii cate au incercat sa ia legutura cu dumneavoastra in diverse zile ale lunii au intalnit aceasta sitiatie si anume: atunci cand apelam telefonic nr de contact al dumneavoastra se sta in fir de ordinul orelor. Raspunde robotul si ni se comunica ca momentan toate liniile sunt ocipate.Nr de centrala 0351414733 cat si 0351414731 am ramas pe fir chiar si o perioada de 3 ore. In data de 30 iunie am stat la telefon de la ora 12 pana la ora 15 . In aceasta perioada numai robotul comunica ca toate liniile sunt ocupate ramaneti pentru a va pastra prioritatea. Deci din start am renuntat la orice serviciu la aceasta clinica. Pacat de specialistii care lucreaza aici.
E bine sa:
+ te gandesti la toate aspectele experientei tale si la ce poate fi relevant pentru cineva ca sa aleaga aceasta clinica / acest serviciu.
+ fii politicos si corect.
+ verifici pagina ca sa fii sigur ca vorbesti despre clinica unde ai fost.
Evita sa:
- FOLOSESTI DOAR MAJUSCULE.
- oferi comentarii irelevante.
- lansezi atacuri la persoana si sa utilizezi un limbaj inadecvat.