Facilitati

Facilitati

1 Facilitati care tin de particularitatile unei clinici
Rezultate analize - online
Loc de Parcare
Loc de Parcare pentru persoane cu dizabilitati
Cai de acces pentru persoane cu dizabilitati
Farmacie in clinica
Acces gratuit la Internet
Plata cu cardul
Asistenta personalizata
Voucher Materna
2 Facilitati care tin de serviciile medicale
Programare online
Card de reduceri
Programare inainte de ora 8:00
Programare dupa ora 18:30
Programare in weekend
Spitalizare de zi
3 Abonamente
Abonament - Persoane Juridice
Abonament - Persoane Fizice

Sumar pareri despre clinica

Rapiditatea cu care am obtinut o programare
Confortul infrastructurii: locuri de parcare, receptie pentru primire pacienti si salon de asteptare, toalete, curatenie.
Eficienta organizarii interne: indrumari locale si/sau telefonice, confirmari pentru programari, comunicarea intarzierilor, sisteme de plata electronice.
Atitudinea si profesionalismul personalului adiacent (receptionere, asistente)
Calitatea dotarilor cu echipament medical si starea lor de functiune

Parerea ta conteaza!

*
*
Rapiditatea cu care am obtinut o programare
Confortul infrastructurii: locuri de parcare, receptie pentru primire pacienti si salon de asteptare, toalete, curatenie.
Eficienta organizarii interne: indrumari locale si/sau telefonice, confirmari pentru programari, comunicarea intarzierilor, sisteme de plata electronice.
Atitudinea si profesionalismul personalului adiacent (receptionere, asistente)
Calitatea dotarilor cu echipament medical si starea lor de functiune
*
Ai recomanda unui prieten sau familiei ?

Completeaza textul din imagine in campul de mai jos
Trimite parerea ta

Consultanti in management

Consultanti in management

Programul pe zile

  • L : 700 - 2000
  • Ma : 700 - 2000
  • Mi : 700 - 2000
  • J : 700 - 2000
  • V : 700 - 2000
  • S : 700 - 1400
  • D : -

Pentru ca parerea ta sa faca o diferenta...

E bine sa: + te gandesti la toate aspectele experientei tale si la ce poate fi relevant pentru cineva ca sa aleaga aceasta clinica / acest serviciu.
+ fii politicos si corect.
+ verifici pagina ca sa fii sigur ca vorbesti despre clinica unde ai fost.
Evita sa: - FOLOSESTI DOAR MAJUSCULE.
- oferi comentarii irelevante.
- lansezi atacuri la persoana si sa utilizezi un limbaj inadecvat.

Detalii