Ce informatii ar trebui sa contina o parere exprimata despre o clinica

1. Rapiditatea cu care ati obtinut o programare

2. Confortul infrastructurii: locuri de parcare, receptie pentru primire pacienti si salon de asteptare, toalete, curatenie.

3. Eficienta organizarii interne: indrumari locale si/sau telefonice, confirmari pentru programari, comunicarea intarzierilor, sisteme de plata electronice.

4. Atitudinea si profesionalismul personalului adiacent (receptionere, asistente)

5. Calitatea dotarilor cu echipament medical si starea lor de functiune

 

Scrieti parerea Dvs. despre clinica pentru care vreti sa impartasiti experienta pe care ati avut-o asa cum doriti. Aceste recomandari sunt date pentru a va ghida asupra elementelor generale care reprezinta o informatie relevanta pentru ceilalti cititori. Astfel, este esential ca opinia sa contina urmatoarele informatii:

 

1. Rapiditatea cu care ati obtinut o programare

    - In general, programarile pentru serviciile medicale la clinicile private se fac telefonic. Exista insa anumite clinici la care poti sa trimiti si un email si sa primesti un raspuns rapid cu o posibila programare, nemaifiind necesar sa astepti minute intregi ca sa fii preluat de un operator.
    - Criteriul de rapiditate se refera la cat de usor si repede ati putut sa va programati pentru consultatia dorita netinand cont de alte limitari (de exemplu daca doriti o programare la un anumit medic care are deja agenda de consultatii plina pentru urmatoarele 2-3 luni).

    - In ceea ce priveste clinicile si spitalele de stat nu prea exista sisteme de programare formale. In general, un pacient se programeaza informal printr-o discutie cu medicul sau alte cadre medicale din jurul acestuia. In aceste cazuri, riscul de a astepta mult peste ora initial comunicata este mare.

 

2. Confortul infrastructurii: locuri de parcare, receptie pentru primire pacienti si salon de asteptare, toalete, curatenie.

    - Exista clinici care au trecute ca facilitati locuri de parcare pentru vizitatori. De multe ori insa aceste locuri sunt insuficiente si odata ajuns la clinica pacientul se vede nevoit sa se confrunte cu problema parcarii autovehiculului. Daca este insotitorul unui pacient ce are nevoie de asistenta pentru deplasare, aceasta problema devine una foarte serioasa. In cazul in care zona in care se afla clinica este una in care se gasesc cu dificultate locuri de parcare este bine sa mentionati acest lucru in opinia pe care o scrieti.

    - Marea majoritate a clinicilor private au receptie pentru pacienti. Unele sunt bine organizate, altele mai au de imbunatatit sistemele de intampinare a pacientilor, astfel incat sa evite formarea cozilor si a dezorientarii vizitatorilor.

 

3. Eficienta organizarii interne si a comunicarii cu pacientul: indrumari locale si/sau telefonice, confirmari pentru programari, comunicarea intarzierilor, sisteme de plata electronice.

    - Increderea pe care o clinica incepe sa o cladesca in mintea unui vizitator incepe inaintea contactului dintre medic si pacient. Cu cat comunicarea clinicii cu pacientul este mai eficienta, cu atat gradul de confort psihic al acestuia creste, considerand ca este ghidat corespunzator.
    - Intarzierea semnificativa a consultatiilor fata de ora programata fara o explicatie pertinenta si o comunicare permanenta va determina incertitudine si neincredere in capacitatea clinicii de a se organiza eficient si in seriozitatea cu care este tratat pacientul.

 

4. Atitudinea si profesionalismul personalului adiacent (receptionera, asistente)

    - Experienta pe care ati avut-o la o anumita clinica contine si impresia pe care v-a lasat-o atitudinea, profesionalismul si empatia celor care ii asista pe medici, atat personal medical (asistente, infirmiere, brancardieri) cat si cel administrativ (receptionere, casiere).

 

5. Calitatea dotarilor cu echipament medical si starea lor de functiune.

    - Majoritatea clinicilor private sustin ca au echipament medical de ultima generatie. Aceasta beneficiu devine relevant pentru un pacient doar daca respectivul echipament este utilizat corespunzator, daca medicul este obisnuit sa-l folosesca si daca echipamentul se afla in stare de functiune.

Postat in: Subcategorie informatii
Pentru acest articol nu exista inregistrate pareri.
Fii primul care spune parerea despre acest articol.

Parerea ta conteaza!

*
*
Rapiditatea cu care am obtinut o programare
Confortul infrastructurii: locuri de parcare, receptie pentru primire pacienti si salon de asteptare, toalete, curatenie.
Eficienta organizarii interne: indrumari locale si/sau telefonice, confirmari pentru programari, comunicarea intarzierilor, sisteme de plata electronice.
Atitudinea si profesionalismul personalului adiacent (receptionere, asistente)
Calitatea dotarilor cu echipament medical si starea lor de functiune
*
Completeaza textul din imagine in campul de mai jos
Trimite parerea ta
Ultimele 3 articole adaugate:

Ce informatii ar trebui sa contina o parere exprimata despre un doctor